Saját, persze nem reprezentatív felmérésünk alapján a legtöbb nehézséget egy kis gyerekes szülő életében az altatás kérdése okozza.
Olykor lehetetlen feladatnak minősül mondjuk egy 8 hónapos baba, de akár egy 2,5 éves kisgyerek elaltatása ( hohooo, saját tapasztalat, regényeket tudnék erről írni, de minekJ?).
Mint minden feladatban (mert lássuk be az altatás az bizony egy nagyon komoly, felelősségteljes feladat) az eszközök kiválasztása kulcsfontosságú lehet – és itt jön a képbe a CSEPPKE babahálózsákok és a totyogóknak való kamáslis tipegőhálózsákok.
Oké, nagy valószínűséggel nincs a Földön olyan termék, ami 100%-ig békés éjszakát fog nekünk szülőknek ígérni, de higgyétek el, a kiindulópont az, hogy a megfelelő éjszakai viseletet biztosítjátok szemetek fényének.
A CSEPPKE hálózsákok megálmodói, Fruzsi és Györgyi, már 7 éve azon dolgoznak, hogy olyan biztonságos hálózsákokat fejlesszenek ki, amelyek segítenek a nyugodt alvásban. Amikor a kisbabából kisgyerek lesz a kamáslis hálózsákok lehetővé teszik a mozgás szabadságát anélkül, hogy aggódnunk kellene az éjszakai ninja hadműveletekből adódó kitakarózás okozta megfázás miatt.
A Cseppke egy egészen fantasztikus, izgalmas időszakot tudhat maga mögött. Még tavasszal kerültünk kapcsolatba Fruzsival és Györgyivel, amikor a Minipiacra csalogattuk őket, azóta is több posztunkban találkozhattatok velük, most pedig első kézből tudhatjátok meg, mi minden történt velük:
Fruzsi, mesélsz nekünk az elmúlt időszakról egy kicsit?
Őrületes telet, tavaszt, most pedig nyarat tudhatunk magunk mögött. Télen kezdődött a Cápák között válogatásával, amire csupán kíváncsiságból mentünk el, ha már meghívtak. Ez a “kaland”, ami nem kevés munkával is járt, számunkra kizárólag jó emlékekkel és eredményekkel zárult.
A műsor felvételekor megtapasztalhattuk, hogy milyen érzés, amikor ismert és elismert befektetők szembe dícsérnek minket a felépített márkánk és az eredményeink miatt, illetve, hogy öt cápából három ajánlatot is tesz, és a negyedik is erőszakkal beszéli le magát az ajánlattételről. Tökéletesen olyan volt számunkra a felvétel napja, mint egy önbizalomerősítő tréning.
A legfőbb nyeresége a műsorban való szereplésnek, hogy befektetőként megnyertük a „cápalányt”, Tomán Szabinát, akivel azóta már sok-sok megbeszélésen vagyunk túl, így boldogan kijelenthetem, hogy a kezdeti „kémia” tartósnak bizonyul. Szabina a befektetésén túl aktívan mentorál minket, így formálja a szemléletünket, a tárgyalási stílusunkat, és természetesen jótékony hatással van a Cseppke üzleti fejlődésére is.
A műsorban elhoztunk minden megnyerhető díjat is, így a Magyar Telekom Digitálisan tettrekész díját és a K&H az innovációért különdíjat is, amire azért vagyunk igazán büszkék, mert a tíz adás összes jelöltje közül mi lettünk a bank által kiválasztott abszolút győztesek.
A koronavírus sokunkat, főleg anyai vállalkozókat, hogy is mondjam finoman, szóval kicsit megakasztott a business létben. Nálatok hogyan befolyásolta? Az utána következő nyár és a szünet is „betalált”, nálatok hogyan alakult az élet?
A koronavírus szerencsére a forgalmunkat nem érintette kedvezőtlenül. Webáruház lévén könnyű volt átvészelni az első hullám időszakát. Anyaként viszont annál kevésbé, hiszen megtapasztaltuk, hogy milyen a digitális oktatás fűszerezte home office üzemmód, amikor az otthon ragadt gyerekeinkkel és a háztartással járó megsűrűsödött feladatok mellett lopni kell az időt a munkánkra.
A Cápák között után simán megtehettük volna, hogy hátra dőlünk és fújunk egyet, főként, hogy épp akkor ért véget a pandémia első hulláma. De nem tehettük meg, mert nálunk a Cseppkénél a nyár valóban uborkaszezon, ezért kénytelenek vagyunk erre az időszakra ütemezni minden fejlesztést és változtatást.
Tavasszal új anyukával bővült a csapatunk, hogy a sok-sok kihívásnak meg tudjunk felelni, ami az előrelátható növekedéssel jár. Az ő kiválasztását és csatlakozását is hatalmas munka előzte meg.
Aztán egy kategóriákkal nagyobb raktárkészlet legyártásának is nekiálltunk, hogy az őszi szezont már azzal tudjuk kezdeni.
Ehhez gyártókapacitás-növelésre volt szükségünk, amelyhez összesen nyolc varrodával vettük fel a kapcsolatot és közülük választottuk ki az új partnereinket.
A megnövelt készlet hatására kinőttük a raktárunkat, ezért augusztus folyamán szükségszerűvé vált, hogy új helyre költözzünk. Bár az ingatlan megtalálása nem volt a legkönnyebb feladat, végül hatalmas szerencsével a régi raktárunk szomszédságában találtuk meg az új bázisunkat, ahol már teljesen be is rendezkedtünk.
Milyen újdonságra számíthatnak a törzs- és a leendő CSEPPKE vásárlók?
Györgyi megtervezett négy új mintát, így mostantól a kicsik markolós, kalózos, sellős vagy zebrás zsákot is választhatnak maguknak.”
A négy új minta újabb feladatokat is generált, hiszen nálunk minden figura mellé mese is jár, ezért írtunk meséket, és ezeket színészek tolmácsolásában hangstúdióban rögzítettük is, így felkerültek a Cseppke Tente applikációba . A mintákhoz animációk is készültek, így az applikáció Életre kelt Cseppke menüpontjában ezek a figurák is megelevenednek. Tehát az applikációt is frissítenünk kellett.
Emellett fejlesztettünk két vadonatúj terméket is a nyáron, amiknek a legkisebbek anyukái örülhetnek igazán. A töknadrág és a szundizsák a kisbabák gyors takargatására szolgálnak, és azért nagyon praktikusak, mert velük a pelenkázás is pikk-pakk megvan.
Akkor gondolom most megpihentek egy kicsit, vagy ….?
Szerintem ennyi meló egy nyárra bőven elég. De nem nekünk. 🙂
Szabina vezetésével tárgyalásokat folytattunk három európai országból jelentkező lehetséges partnerrel is, akikkel – bár még nem árulhatok el konkrétumokat – nagyon szépen haladnak a megbeszélések.
Wooo, ez tényleg „őrületes” időszak volt, csak kapkodjuk a fejünket…
.
Őszintén, nem gondoltuk, hogy egy nyár alatt ennyi mindent meg lehet csinálni. A feladatok csupán egy részét ütemeztük mi magunk, a többi a terveink miatt vált szükségessé. Talán ezért torlódtak össze ilyen nagyon, de most, hogy túl vagyunk ratjuk, már nagyon nagy boldogság nekünk, hogy ennyi újdonsággal kedveskedhetünk a vevőinknek az őszi szezon kezdetekor.