fbpx

JÓL MEGÉRDEMELT PIHENÉS GYEREKMÓDRA – AVAGY MI ÚJSÁG A CSEPPKÉVEL

Cseppke hálózsákokban gyerkek a Minimagon

Saját, persze nem reprezentatív felmérésünk alapján a legtöbb nehézséget egy kis gyerekes szülő életében az altatás kérdése okozza.

Olykor lehetetlen feladatnak minősül mondjuk egy 8 hónapos baba, de akár egy 2,5 éves kisgyerek elaltatása ( hohooo, saját tapasztalat, regényeket tudnék erről írni, de minekJ?).

Mint minden feladatban (mert lássuk be az altatás az bizony egy nagyon komoly, felelősségteljes feladat) az eszközök kiválasztása kulcsfontosságú lehet – és itt jön a képbe a CSEPPKE babahálózsákok és a totyogóknak való kamáslis tipegőhálózsákok.

Oké, nagy valószínűséggel nincs a Földön olyan termék, ami 100%-ig békés éjszakát fog nekünk szülőknek ígérni, de higgyétek el, a kiindulópont az, hogy a megfelelő éjszakai viseletet biztosítjátok szemetek fényének.

A CSEPPKE hálózsákok megálmodói, Fruzsi és Györgyi, már 7 éve azon dolgoznak, hogy olyan biztonságos hálózsákokat fejlesszenek ki, amelyek segítenek a nyugodt alvásban. Amikor a kisbabából kisgyerek lesz a kamáslis hálózsákok lehetővé teszik a mozgás szabadságát anélkül, hogy aggódnunk kellene az éjszakai ninja hadműveletekből adódó kitakarózás okozta megfázás miatt.

A Cseppke egy egészen fantasztikus, izgalmas időszakot tudhat maga mögött. Még tavasszal kerültünk kapcsolatba Fruzsival és Györgyivel, amikor a Minipiacra csalogattuk őket, azóta is több posztunkban találkozhattatok velük,  most pedig első kézből tudhatjátok meg, mi minden történt velük:

Fruzsi, mesélsz nekünk az elmúlt időszakról egy kicsit?

Őrületes telet, tavaszt, most pedig nyarat tudhatunk magunk mögött. Télen kezdődött a Cápák között válogatásával, amire csupán kíváncsiságból mentünk el, ha már meghívtak. Ez a “kaland”, ami nem kevés munkával is járt, számunkra kizárólag jó emlékekkel és eredményekkel zárult.

A műsor felvételekor megtapasztalhattuk, hogy milyen érzés, amikor ismert és elismert befektetők szembe dícsérnek minket a felépített márkánk és az eredményeink miatt, illetve, hogy öt cápából három ajánlatot is tesz, és a negyedik is erőszakkal beszéli le magát az ajánlattételről. Tökéletesen olyan volt számunkra a felvétel napja, mint egy önbizalomerősítő tréning.

A legfőbb nyeresége a műsorban való szereplésnek, hogy befektetőként megnyertük a „cápalányt”, Tomán Szabinát, akivel azóta már sok-sok megbeszélésen vagyunk túl, így boldogan kijelenthetem, hogy a kezdeti „kémia” tartósnak bizonyul. Szabina a befektetésén túl aktívan mentorál minket, így formálja a szemléletünket, a tárgyalási stílusunkat, és természetesen jótékony hatással van a Cseppke üzleti fejlődésére is. 

A műsorban elhoztunk minden megnyerhető díjat is, így a Magyar Telekom Digitálisan tettrekész díját és a K&H az innovációért különdíjat is, amire azért vagyunk igazán büszkék, mert a tíz adás összes jelöltje közül mi lettünk a bank által kiválasztott abszolút győztesek.

A koronavírus sokunkat, főleg anyai vállalkozókat, hogy is mondjam finoman, szóval kicsit megakasztott a business létben. Nálatok hogyan befolyásolta? Az utána következő nyár és a szünet is „betalált”, nálatok hogyan alakult az élet?

A koronavírus szerencsére a forgalmunkat nem érintette kedvezőtlenül. Webáruház lévén könnyű volt átvészelni az első hullám időszakát. Anyaként viszont annál kevésbé, hiszen megtapasztaltuk, hogy milyen a digitális oktatás fűszerezte home office üzemmód, amikor az otthon ragadt gyerekeinkkel és a háztartással járó megsűrűsödött feladatok mellett lopni kell az időt a munkánkra.

A Cápák között után simán megtehettük volna, hogy hátra dőlünk és fújunk egyet, főként, hogy épp akkor ért véget a pandémia első hulláma. De nem tehettük meg, mert nálunk a Cseppkénél a nyár valóban uborkaszezon, ezért kénytelenek vagyunk erre az időszakra ütemezni minden fejlesztést és változtatást.

Tomán Szabina kislánya Cseppke hálózsákban a Minimagon
Szabina (Tomán Szabina hivatalos oldal) és kislánya, Szofi

Tavasszal új anyukával bővült a csapatunk, hogy a sok-sok kihívásnak meg tudjunk felelni, ami az előrelátható növekedéssel jár. Az ő kiválasztását és csatlakozását is hatalmas munka előzte meg.

Aztán egy kategóriákkal nagyobb raktárkészlet legyártásának is nekiálltunk, hogy az őszi szezont már azzal tudjuk kezdeni.

Ehhez gyártókapacitás-növelésre volt szükségünk, amelyhez összesen nyolc varrodával vettük fel a kapcsolatot és közülük választottuk ki az új partnereinket.

A megnövelt készlet hatására kinőttük a raktárunkat, ezért augusztus folyamán szükségszerűvé vált, hogy új helyre költözzünk. Bár az ingatlan megtalálása nem volt a legkönnyebb feladat, végül hatalmas szerencsével a régi raktárunk szomszédságában találtuk meg az új bázisunkat, ahol már teljesen be is rendezkedtünk.

cseppke sellős hálózsák a Minimagon
SELLŐS TIPEGŐHÁLÓZSÁK KAMÁSLIVAL
BIG FACE TIPEGŐHÁLÓZSÁK KAMÁSLIVAL – KALÓZ

Milyen újdonságra számíthatnak a törzs- és a leendő CSEPPKE vásárlók?

Györgyi megtervezett négy új mintát, így mostantól a kicsik markolós, kalózos, sellős vagy zebrás zsákot is választhatnak maguknak.”

A négy új minta újabb feladatokat is generált, hiszen nálunk minden figura mellé mese is jár, ezért írtunk meséket, és ezeket színészek tolmácsolásában hangstúdióban rögzítettük is, így felkerültek a Cseppke Tente applikációba . A mintákhoz animációk is készültek, így az applikáció Életre kelt Cseppke menüpontjában ezek a figurák is megelevenednek. Tehát az applikációt is frissítenünk kellett.

Emellett fejlesztettünk két vadonatúj terméket is a nyáron, amiknek a legkisebbek anyukái örülhetnek igazán. A töknadrág és a szundizsák a kisbabák gyors takargatására szolgálnak, és azért nagyon praktikusak, mert velük a pelenkázás is pikk-pakk megvan.

cseppke töknadrág a minimagon
SZÜRKE CSÍKOS TÖKNADRÁG KAMÁSLIVAL
Cseppke szundizsák a Minimagon
SZUNDIZSÁK

Akkor gondolom most megpihentek egy kicsit, vagy ….?

Szerintem ennyi meló egy nyárra bőven elég. De nem nekünk. 🙂

Szabina vezetésével tárgyalásokat folytattunk három európai országból jelentkező lehetséges partnerrel is, akikkel – bár még nem árulhatok el konkrétumokat – nagyon szépen haladnak a megbeszélések.

Mindezek megkoronázásaként pedig a webáruházunkat is megújítottuk, egyrészt az informatikai háttere lett korszerűbb, másrészt a design is teljesen felfrissült.
 
 
MARKOLÓS TIPEGŐHÁLÓZSÁK KAMÁSLIVAL
ZEBRÁS TIPEGŐHÁLÓZSÁK KAMÁSLIVAL

Wooo, ez tényleg „őrületes” időszak volt, csak kapkodjuk a fejünket…

.

Őszintén, nem gondoltuk, hogy egy nyár alatt ennyi mindent meg lehet csinálni. A feladatok csupán egy részét ütemeztük mi magunk, a többi a terveink miatt vált szükségessé. Talán ezért torlódtak össze ilyen nagyon, de most, hogy túl vagyunk ratjuk, már nagyon nagy boldogság nekünk, hogy ennyi újdonsággal kedveskedhetünk a vevőinknek az őszi szezon kezdetekor.

Mit szóltok ehhez? Nem semmi, igaz? Mi csak és kizárólag gratulálni tudunk ehhez a szuper MOMPOWERhez, és most már csak az a kérdés, hogy nálatok melyik CSEPPKE lesz a befutó?

CSEPPKE HÁLÓZSÁKOK a Minimagon
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: pinterest
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

További cikkei

Népszerű cikkek

Hírlevél feliratkozás

Kövess minket