Keresés
Close this search box.
Keresés
Close this search box.

Tudod minek a jele a rózsaszín szalag? | #pinkseries kampány

pinkseries kampány
KARÁCSONYI MINIMAG BANNER
A rózsaszín szalag a mellrák elleni küzdelem univerzális szimbóluma lett, illusztrálja az okot, felhívja a figyelmet és összefogja a nőket a szolidaritásban. A rákos megbetegedések kortól, nemtől független sajnos, és egyre több fiatalt is érintenek. A rendszeres rákszűrés népszerűsítése érdekében 20-45 éves korosztályt célzó nonprofit kampány indult Magyarországon, melynek kitalálója Csiki Anita a Starpath Agency tulajdonosa.
Csiki Anita a Starpath Agency tulajdonosa
Csiki Anita a Starpath Agency tulajdonosa

A KSH adatai szerint 2021-ben 30 593-an haltak meg rosszindulatú daganatos megbetegedésben Magyarországon. A szakemberek szerint az egészségtudatos életmód és a szűrővizsgálatokon való részvétel kiemelt szerepet játszik a betegség megelőzésében. Magyarországon azonban, főként a fiatalabb korosztály körében még mindig rendkívül alacsony a szűrési hajlandóság. A 20-45 év közöttiek rendszeres rákszűrésének fontosságára hívja fel a figyelmet egy nemrégiben indított, 2023. június 30-ig tartó online kampány, amelyhez bárki ingyenesen csatlakozhat.

A rendszeres rákszűrés életet menthet

pinkseries kampány

A becslések szerint Európában a rosszindulatú daganatok miatt bekövetkezett halálesetek közel fele elkerülhető lenne az Európai Rákellenes Kódex ajánlásainak betartásával, melynek kiemelt pontjai között szerepel az egészséges életmód és a rákszűréseken való rendszeres részvétel. 

Csiki Anita
Csiki AnitaStarpath Agency
Tovább olvasom
“Azért hívtuk életre a #pinkseries kampányt, hogy felhívjuk a 20-45 év közötti nők és férfiak figyelmét a rákszűrés fontosságára és ösztönözzük őket a szűrővizsgálatokon való aktív részvételre. A korai stádiumban felismert daganatos megbetegedések esetén ugyanis jóval nagyobb a gyógyulás esélye.” – avat be a részletekbe Csiki Anita, a rákszűrést népszerűsítő kampány ötletgazdája és a Starpath Agency tulajdonosa.

Összefogásra van szükség: Bárki csatlakozhat a kampányhoz és népszerűsítheti a rákszűrés fontosságát

A 2023. június 30-áig tartó figyelemfelhívó eseményhez bárki csatlakozhat. Ehhez mindössze egy rózsaszín hátterű/színvilágú fényképre vagy videóra van szükség, amit a kampányhoz kapcsolódó hashtaggel (#pinkseries)  ellátva tölthetnek fel az érdeklődők a saját közösségi média oldalaikra.

A kép mellé a szöveges felhívásban a rákszűrés fontosságát érdemes kiemelni.

Csiki Anita
Csiki AnitaStarpath Agency
Tovább olvasom
“Büszkék vagyunk arra, hogy egy neves szépségápolási márka is a kampányunk mellett áll és egyetért annak céljával. Az összefogás és a közösségi média ereje segítségével reméljük, hogy az üzenetünk minél több emberhez eljut, így hozzájárulva a daganatos megbetegedések korai felismeréséhez és a gyógyulás esélyének növeléséhez.” – zárta gondolatait Csiki Anita.

További információk:

Csiki Anita

tulajdonos

Starpath Agency

További cikkei

GYERE NÉZELŐDNI

Ajándék ötletek, letölthető Mikulás levél, Adventi naptár, csillámporos unikornispuki ..ja az nincs benne. Minimag Karácsonyi Különszám csak nektek, csak most.