A Manubaba bolt egy olyan hely, ahol a gyerekek vannak a középpontban.
Mi anyukák (pacsi) ismerjük azt a küzdelmes keresést, amikor szülinapi zsúrra vagyunk hivatalosak és valami igazán ütős ajándékot szeretnénk venni az ünnepeltnek, vagy éppen saját szemünk fényének keresünk játékot, esetleg cipőt, vagy babalátogatóba vagyunk hivatalosak, és valami igazán különleges ajándékkal szeretnénk meglepni az újdonsült anyukát.
Mindezt úgy, hogy a szokásos H&M, és Zara és egyéb boltokat ki szeretnénk hagyni, mert valami igazán egyedit tervezünk vásárolni.
És itt jön a képbe a Manubaba, egy olyan gyöngyszem Budapest gyerekboltjai között, ahonnan csak mosolygós arccal lehet távozni, és persze nem üres kézzel.
Ha a Hegyvidéken akadna dolgotok, de akkor is ha,nem
mindenképen látogassatok el a Kiss János altábornagy utca 55-be, a Manubabába. A tulajdonos Betti fog most minket körbekalauzolni a boltban és kiderül mi a „manubabaság” titka, ami nem egészen 1 év alatt a legnépszerűbb gyerekboltok közé emelte a Manubabát.
Betti, elmondod hogyan alakítottad ki a termék palettádat?
A termékek összeválogatásakor a praktikum és a fenntarthatóság volt az elsődleges szempont. Mindenképpen szerettem volna hazai gyártóktól termékeket tartani, illetve azon európai gyártóktól, melyekkel azonosulni tudok, mint szülő, anyuka.
Olyan üzletet szerettem volna létrehozni, ahol nem csak design termékek vannak, hanem olyan praktikus, a mindennapokban is szükséges termékek, mint a cipő, a játék, a hálózsák, a gyerekkönyv és a gyerekjáték.
Miért szeretnek hozzátok bemenni a vásárlók?
Hárman dolgozunk a boltban, mindhárman gyakorló anyukák/nagymamák vagyunk így pontosan tudjuk, hogy mivel jár például az első cipő keresése, felpróbálása – nem mindig megy simán.
Sok türelemmel és megértéssel igyekszünk fordulni az anyukák, apukák és gyermekeik felé, hiszen mi is már jártunk hasonló cipőben.
Az üzlet létrehozásakor a legeslegfontosabb nekem, személy szerint az volt, hogy a „régimódi”, ma már csak nagyon ritkán fellelhető üzleti értékeket képviseljük a boltban (és azóta a webshopunkban is)! Azaz sok vevőt névről ismerünk, igyekszünk mindent megtenni azért, hogy a vásárlás jó hangulatban teljen, családias környezetet biztosítunk, tisztelettel és vidámsággal fordulunk a vevők felé. Manapság, sajnos ez már ritkaságnak számít.
TUDTAD? A Manubaba kínálatában találjuk a legszélesebb termékkínálatát a Moulin Rotynak
A márka lehet, hogy elsőre nem annyira ismerős, pedig közel 50 évre tekint vissza a múltja.
Franciaországban van a bázis, de világszerte több tervezővel dolgozik együtt a családias cég.
A Moulin Roty számára a legfontosabb, hogy a gyerekek szívéhez közel kerüljenek, karaktereik egytől-egyig kedves, szerethető figurák.
Moulin Roty-t közel 50 éve inspirálja a gyerekek kíváncsisága, és az álmodozása. Minden egyes kollekciójuk egy külön univerzumot, kalandot képez.
Titkos küldetésük, hogy a játékok nemzedékről nemzedékre szálljanak, minden generációt szórakoztatva.
A Manubabán keresztül ismertük meg mi is az EGYSZER VOLT, HOL NEM VOLT (IL ÉTAIT UNE FOIS ) sorozat egérkéjét, akinél minden kéznél van, ami szükséges egy kisbaba szórakoztatásához
Milyen típusú termékekre számíthat a hozzátok betérő vásárló?
Tartunk fa játékokat, mezítlábas járásnak megfelelő cipőket 19-30-as méretig, hálózsákokat, anya termékeket főleg magyar gyártóktól (táskákat, natúr kozmetikumokat), valamint nemrég óriási gyerekkönyv választékkal sikerült bővítenünk a kínálatot.
Katints a képekre, nézd meg nagyban mi mindent találsz Manubabánál.
A hazai alkotók munkáit is megtaláljuk nálad, mesélsz erről, hogyan kerülhetnek be hozzátok, milyen követelményeknek kell megfelelni, ha van ilyen.
Az üzletünk adottságai miatt bekerülni az üzletben már csak abban az esetben van lehetőség, ha valami olyat találok, aminek egyszerűen nem tudok ellenállni. 🙂 Pedig rengeteg szép termék van, szívem szerint sokkal többet tartanék. Követelménynek egyedül a játékoknál kell megfelelni. A törvényi előírásnak megfelelően ugyanis CE jelzés nélkül nem veszünk be játékot az üzletbe. Minden más terméknél csupán érzelmi alapon döntök 🙂
Nem rég alakult meg nálatok a Pagony sarok, ez mit jelent pontosan?
A Pagony kiadóval született egy együttműködésünk, melynek keretén belül több, mint 300 könyvvel bővült a kínálatunk.
Úgy éreztem, hogy az igényes gyerekkönyvek még hiányoztak ahhoz, hogy teljes legyen a profilunk. Mint anyuka én is nagyon szeretem a jó mesekönyveket, mai napig a minden napos rutinunk része a meseolvasás.
A Pagony Kiadó neve 19 éve összefonódik a kortárs, minőségi gyerekirodalommal. Elég csak, ha eszedbe jut Boribon, Maszat, Pipp és Polli és számos könyv társuk. Elsősorban magyar szerzők és illusztrátorok könyveit találjuk meg nálunk, de számos külföldi ismert és elismert szerzőt is találunk náluk. Igazi fogalom a gyerekkönyvek piacán a Pagony.
Milyen publikus tervek vannak a jövőre nézve?
Mint egy friss, alig több, mint egy éves vállalkozás próbálunk lépést tartani a saját fejlődédünkkel. Szerencsére az üzletünket is sokan látogatják, valamint a webshopunkat is egyre többen ismerik, így a kereslet egyre jelentősebb a termékeink iránt.
Szintén fontosnak és nagy előnyünknek tartom, hogy valós, saját raktárkészlettel rendelkezünk. Tehát, ha valamiből a vevő készletet lát a webhopunkban az valóban van is. Emiatt tudunk olyan gyorsan, általában 1-2 napos határidővel szállítani. Ezt a stabil, egyre növekvő készletet folyamatosan fenntartani is még nagy kihívást jelent, de természetesen az új üzlet nyitása is talonban van. 🙂