Budapestre érkezik a Museum of Failure kiállítás, amely sikertelen termékek bemutatásával egyedülálló betekintést nyújt az innovációba. A kiállításon több mint 200 vállalkozás terméke található, olyan érdekességekkel, mint a Colgate fagyasztott lasagnája és a Coca-Cola Blak kávéja. A múzeum azt mutatja be, hogy a tévedés része az innovációs folyamatnak, és az úttörő ötletekhez vezető út szerves lépcsőfoka.
A Museum of Failure-t 2017-ben alapította Dr. Samuel West, és több mint 12 országban volt már sikeres.
2024.június 14-én megnyílik Budapesten a sokak által várt Museum of Failure kiállítás, amely a világ minden tájáról származó, kudarcot vallott termékek és szolgáltatások lenyűgöző gyűjteményét mutatja be. A 1053. Budapest, Múzeum körút 37. szám alatt található egyedülálló kiállítás 2024. augusztus 25- ig tart.
A Museum of Failure több mint 200 érdekes tárgyat mutat be, évente újabb tárgyakkal bővül, amelyek lenyűgöző betekintést nyújtanak a kudarcoknak az innováció útján betöltött kulcsfontosságú szerepébe. Dr. Samuel West, a kiállítás kurátora és mozgatórugója hangsúlyozza, hogy az innovációhoz tanulni kell a múlt hibáiból.
„Az innovációnak kudarcra van szüksége” – állítja Dr. West. „Minden fejlődés, nemcsak a technológiai, a múltbeli kudarcokból és hibákból való tanulásra épül. A múzeum célja, hogy termékeny beszélgetéseket ösztönözzön a kudarcról, és arra inspiráljon bennünket, hogy vállaljunk érdemi kockázatokat”
A múzeum globális sikere
A Museum of Failure 2017-es indulása óta a világ 12 városába utazott, többek között Washington DC be, New Yorkba, Calgaryba, Tajpejbe, Minneapolisba, Saint-Étienne-be, Párizsba, Sanghajba, Helsingborgba, Hollywoodba és Los Angelesbe. Most Budapest is csatlakozik ehhez az illusztris listához, és a magyar közönség is megismerheti ezt az elgondolkodtató kiállítást.
Miért fontos a sikertelenség?
Társadalmunk gyakran a siker megszállottja, de az igazság az, hogy valódi sikert nem érhetünk el a bukás megtapasztalása nélkül. A kiállítás küldetése, hogy rávilágítson a haladás eme kritikus aspektusára. Dr. West felismerte, hogy a sikertelenségtől való félelem az innováció egyik legfőbb akadálya. A kiállítás célja, hogy ezt a blokkot lebontsa azáltal, hogy bemutatja, hogy még a legnagyobb és legsikeresebb vállalatok (pl. Atari, Amazon, Facebook, Sony, stb) és személyek is szembesültek hibás ötletekkel.
A Museum of Failure mögött az az elképzelés áll, hogy egy olyan vonzó platformot hozzon létre, amely közvetíti a balsikerekből való tanulás fontosságát. A kiállítás a fiaskók nyílt megbeszélésével arra ösztönzi a látogatókat, hogy vállalják a kockázatvállalást és az innovációt. Megmutatja, hogy a nem a vég, hanem inkább a sikerek közötti üres hely.
További információ: