fbpx

Tippek a tuti alváshoz

Tippek a tuti alváshoz

Ha te is vágysz már egy nyugodt, átaludt éjszakára, akkor van néhány tippünk:

1. Ha alvás előtt egy gyors hidegzuhanyt veszel, már jó lapokat osztassz magadnak: a testhőmérséklet csökkenése hozzájárul a jó alváshoz.

2. Ne mobilozz, kütyüzz, Tv-ézz alvás előtt, adj magadnak, az agyadnak is pihenő időt. Amúgy is érdemes magadnak 10 perc digitális szüneteket beiktatni napközben is.

3. Rakj rendet lefekvés előtt: gondoltad volna, hogy ez is hatással lehet a jó alvásra? Á nem, csak úgy leírtuk:) … Tényleg hatással van az alvás minőségre: rendetlenségben nem lehet jól aludni.

4. Pihentesd a tested is, oly módon, hogy rákészülsz az alvásra: lefekvés előtt az alábbi gyakorlat elvégzése segíthet: feküdjünk a hátunkra, és lassan vegyünk mély levegőt az orrunkon, közben próbáljuk meg a lábujjainkat ökölbe szorítani, majd lassan engedjük el a szorítást, és lazítsuk el a végtagjainkat.

5. Kezdődhet az illóolajozás :), cikkünkben alaposan körbejárjuk a gyakorlati részek utáni teendőket.

Aludni kéne már -Tippek, hogy jól aludj te is és a babád

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: pinterest
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

További cikkei

Népszerű cikkek

Hírlevél feliratkozás

Kövess minket