Két, női ruha tervezésben már veteránnak számító tervező, Marta Marques és Paulo Almeida által 2011-ben alapított M ’A tagadhatatlan hitelességet alakított ki a divat „piacon”, mindenáron arra törekedve, hogy büszkék legyenek a mottójukra:
A divat hozzáállásról, nem a szegélyekről szól.
Miközben böngésztük a M’A Kids kollekció fényképeit, ez az alapelv egyértelműen látható a ruhák élénk színvilágában, karakteres sziluettjeiben és a legmerészebb márkaépítésben. Egy igazán pezsgő gyerekruha kollekció, ami a lelkében is játékos.
Az M ‘A páratlan esztétikájának egyik figyelemre méltó aspektusa az a magabiztosság, az erőfeszítés nélküli és a könnyű ( vagy annak tűnő) kivitelezés. Valamint a kiadó döntése, hogy egy növekvő piac számára is megfeleljen, mind anyagilag, mind esztétikailag.
Az inkluzivitást és a sokféleséget márkájuk és mindenek felett álló lényegük középpontjában tartva, Marques Almeida abszolút sikeresen vezették be gyerek kollekciójukat. Reklámjaikban Down szindrómás gyerekek megjelenése felhatalmazza a gyerekeket arra, hogy bátran legyenek önmaguk, miközben a ruháikkal is ezt jelzik a külvilág számára.
És ahol mindezt meg tudod nézni + képek forrása:
FENNTARTHATÓ GYEREKDIVAT – MINIMAG GYŰJTÉS
Nem véletlen, hogy egyre több világmárka száll be gyerekdivat területére, hiszen az egyik legjobban jövedelmező
Varázslatos Marks & Spencer Harry Potter kollekció -elkötelezett varázstanoncoknak
Az M&S összefogott a Warner Bros-szal, és létrehozott egy varázslatos Harry Potter-kollekciót, amely téged is
Bemutatjuk a legmenőbb spanyol márkát a BOBO CHOSES-t – MINIMAG KITEKINTŐ
Magyarországon még nem annyira ismert a spanyol BOBO CHOSES márka, pedig elképesztően jó. Mi most