Hogy miért törtem ki örömujjongásban, amikor a Disney premierre tűzte soron következő, élőszereplős filmjét? Hogy miért vártam már január óta tűkön ülve ezt a varázslatos mesét? Hogy mi az oka annak, hogy tátott szájjal néztem végig ezt az egyébként több mint kétórás varázslatot? És miben rejlik a történet ereje, amiért még közel harminc év távlatából is képes hatni rám? Mindjárt megtudjátok, csak üljetek le, mondok egy mesét nektek, gyerekek.
Egyetlen pedagógus évente több száz diákot is tanít: mindegyik külön személyiség. Az egyikkel könnyebb, a másikkal pedig nehezebb együtt dolgozni, de mindenkihez meg lehet találni a kulcsot, amivel kinyitható.
Tomika olyan, mint a gömbvillám. Nagyon szép, borzasztó erős, bárhová bemegy, mindenkit érdekel, és nincs rá magyarázat. Egy koncentrált energiacsomó, akinek a hasmenéses elefánthoz hasonlóan először utat érdemes adni, és csak utána kezelést. Különben kisül, és olyan jelenetet rendez, amihez képest a Shakespeare-féle makrancos hölgy alázatosra fizetett thai masszőrlánynak tűnik. A hiszti nála nem deviáns viselkedés, hanem önkifejezési forma, és időbe telt, amíg megtanultam, hogy nemcsak a következményét szolgáltatom én, hanem bizony az okát is. Mint ahogy az is, hogy meg tudjam különböztetni az ilyen idegrendszeri rohamok típusait.
Copyright © and design 2024 Minimag - Minden jog fenntartva
A sütik olyan kis szöveges fájlok, amelyeket egy weboldal felhasználhat arra, hogy még hatékonyabbá tegye a felhasználói élményt. Bármikor módosíthatod vagy visszavonhatod weboldalunkon a Sütinyilatkozathoz való hozzájárulást.
Tudj meg többet Adatvédelmi irányelvünkben arról, kik vagyunk, hogyan léphetsz velünk kapcsolatba és hogyan dolgozzunk fel a személyes adatokat.