Engem személy szerint teljesen hidegen hagyott az a bizonyos felvétel a Coldplay koncerten, ami nagy valószínűséggel két család életét is tönkretette, de úgy tűnik másokat nagyon is megmozgatott a pillanat. Gondolom már a filmes jogokról is tárgyalnak, elvégre mekkora story?!
Szóval július 16-án volt a koncert, és a rákövetkező hétre az Etsy felületét ellepték a pillanat hatására készült termékek.
Tönkretett életet vegyenek
Az Etsy amerikai oldalán ha beírod, hogy Coldplay, akkor több, mint 1000 találatot hoz fel, ebből több mint 700 azt a bizonyos pillanatot idézi fel.
De mégis, hogyan jut el valaki oda, hogy mások, nem is tudom minek nevezzem, nyomorúságán? balszerencséjén? élősködjön?
Értem én, hogy ha a céged CEO-ja vagy, és viszonyod van a HR-essel, nos akkor kimondhatjuk, hogy rosszul döntöttél. Pláne, hogy mindketten házasok vagytok.
Több száz meme, termék készült egy pillanat alatt egy olyan korszakban, ahol emberek képesek folyamatosan mások életét nyomon követni a különböző social platformokon.
A két elveszett szerelmes a (immár korábbi) vezérigazgató és a HR-vezető volt. A történetnek világszerte híre ment, és számos sporteseményen újra mutatták. Cirkusz kell a népnek.
Egészen riasztó nem? Ahogy több százezer ember éhes és kielégítetlen vámpírként tekint mások magánéletére.
Nemcsak a pár kilétét fedezték fel azonnal; az emberek azonosították a vezérigazgató feleségét, és tömeges megjegyzésekkel bombázták a Facebook-oldalát. Eközben pletykák keringtek arról, hogy a Coldplay pár mellett ülő nő egy másik alkalmazott, aki segített eltussolni az állítólagos viszonyt. Az Astronomer egy nyilatkozatban tagadta ezt, de szegény nőt valószínűleg szintén elárasztották kéretlen üzenetekkel.
És érted: ami a párnak személyes tragédia, az valakinek egy monetizálható tartalom lehetőség.
Akinek a viralis pillanatot köszenheti a világ, Gracier Springer, egy Coldplay rajongó, máris szakértői tanácsok millióit kapja, hogyan tudná pénzzé tenni ezt a láthatóságot.